Soliga söndag


Idag är det faktiskt Maria-dagen, eller ja alla Marior har namnsdag i alla fall så ett grattis till mig!
Söndagar brukar alltid gå så sakta tycker jag men den har dagen har faktiskt rullat på i ett skönt tempo faktiskt om man kan säga så! Tog vara lite lagom på sovmorgons-möjligheten åt frukost och bara slappade framför netflix ett tag innan jag tog en cykeltur och hämtade ut mitt paket som hade kommit från Bodystore! Sån lycka det är att få paket. Så nu har jag köpt hem lite mer nyttigare alternativ till fredagsmyset för nu ska jag börja på en riktigt nystart igen! Det är typ 15 veckor kvar till sommaren och då vill jag och ska!!! känna mig trygg och säker med min kropp! Bikini-tajm liksom.. inte den lyckligaste tiden annars för mig i alla fall men sommaren 2016 så jäklar! Så nu ska jag lägga stort fokus på maten, inte småäta och äta nyttigt och passande till träningen. Ska kötta på med crossfiten och polefitness som bara den, ska även börja tvinga mig själv ut o springa.. Tycker verkligen att det är pest och pina och finns typ inget tråkigare men har ju så otroligt dålig kondis att det är ju en skam! Så målet till sommaren är ju och förbättra den oxå. Så idag tog jag en riktigt skön PW i det O T R O L I G T fina och sköna vädret till sjukhuset och hem så vart några sköna kilometer. Sen har jag faktiskt inte gjort ett dugg idag typ.. Hade polefitness vid 20 och idag fick vi öva på en klättring på pålen och en ny "sittning" på pålen där vi ska kunna släppa båda händerna ha greppet i ena knävecket och luta oss bakåt/neråt typ. Sjukt svårt tyckte jag och läbbigt utav satan att släppa båda händerna.. Avslutade med att öva och stå på huvudet idag med, tycker oxå att det är sjukt svårt så måste börja öva hemma på det! Men just nu är det så fantastisk kul på polen trots att jag känner att jag inte alls är bra men om ni skulle sett mig i första kursen och nu så har det i alla fall blivit skillnad så det är ju positivt, haha! I nästa nivå som börjar i April kommer jag gå på tisdagar istället då söndagarna försvinner de min lärare är gravid och har världens kula på magen men ska bli skönt att inte ha så sent på kvällen. På det har jag även valt att gå på PoleFys på måndagar så tyvärr kommer allt krocka med crossfiten i vår men kommer kanske försöka köra lite dubbelpass ibland om jag orkar annars får jag väl köra onsdag-lördag med crossfit och bara bita ihop även om det är pass som är sjuukt tråkiga! Måste skärpa mig med det redan nu, man lär sig ju aldrig då!

Men ja det var i alla fall mina tankar och handlingar idag så!
Sovgott och grattis på namnsdagen till alla andra Marior!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0