födelsedagar, c-uppsats o blåmärken

Hej hej hallå dagboken, typ!
 
Den här veckan har egentligen bara swishat iväg!! Minns knappt vad som hänt!! I tisdags drog våran C-uppsats igång så nu ska den vara våran bebis i 10 veckor framåt!!! Helt galet, men kul för nu får man skriva och läsa in om det man själv tycker är intressant så! 
Ja och i onsdags ja då fyllde jag ett år äldre och blev officiellt 22år! Så då vart jag firad på kvällen av familjen och fick Ä N T L I G E N en micro! Tänk att jag levt utan en i ett halv år!!? Så nu är det rena rama lyxen😃
 
Resten av veckan har egentligen bara gått åt att skriva på C- uppsatsen och letat artiklar och läst och ja fy.. o då har vi gjort detta i 2 dagar... 2 dagar av 10 veckor! Men som sagt vi har ju valt ämne själva så!
Igår, hade jag lite födelsedagspartaraj för mina vänner! Men var sjukdomar och annat som kom ivägen men 3 fina vänner kom och fira mig med paket och typ shotta r! Så riktigt lycklig att de ville dansa på ett schlagergolv på natten med mig! Så idag har soffan varit min mittpunkt hela dagen! Men man kan inte ligga och dra hela dagen för nej idag var det polefitness och vi var bara 2 stycken där så det var ganska skönt faktiskt!
Så idag har vi fortsatt med fireman spin och chair spin, oxå har vi gjort den förbaskade carousel kick och både body wave och tic toc sit! Sen har vi gjort en hel del koreografier oxå! Så nu har ni som ens läser detta en hel del att googla på.
 
Till mer seriöst! Imorn skulle vi ha föreläsning i läkemedelsberäkning och sen skulle jag och Sara sitta kvar och fortsätta med C- uppsatsen. Nej men då är hela universitetet stängt, stora, campus usö och i grythyttan, på grund av att nån väldigt väldigt knasig person och dum, har hotat skolan på Jodel!? Asså varför??!! Jag fattar inte, är det kul? Har du typ inte pluggat? Varför? Satan i gatan liksom. Men riktigt skönt eller ja tryggt att inte behöva gå till skolan när det är nått hot med tanke på allt som hänt runt om den senaste tiden.. Men det förstör så otroligt mycket för så många för att en person kommer och hotar, med förhoppningsvis tomma hot! Trött man blir ibland på människor! Jaja Sara och jag ska i alla fall sitta här imorn istället och skriva så går väl förhoppningsvis de här tio veckor fort så vi närmar oss sommaren och examen!
 
Killikill i maggropen nu stänger Johanna igen dagboken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0