Polefitness!

Äntligen har nivå två på polefitnessen dragit igång!
Var inte ett dugg taggad innan för har bytt dag och lärare så var lite nervös över att inte känna nån den här gången heller men där var en tjej som jag dansat showdans med på Entré för många år sen, så det var riktigt kul! Upptäckte att jag kanske skulle ha gått nivå 1+ emellan nivå 1 och nivå 2 för hade tydligen missat några saker så fick ta mig igenom några saker idag med många blåmärken, osen får jag väl youtuba på resten typ! 
Så nu kommer jag få avsluta veckorna med polefitness och under veckorna blir det crossfit.💪
 
 
 
Nu är det endast 3 dagar kvar tills jag blir ett år äldre o h klokare. 22år och känner mig redan gammal.. hemskt! Men jag hoppas att 2016 bjuder på mycket äventyr och härligheter så man får leva livet lite!
Så YOLO typ och ungefär där ute! 
Lev livet medan ni kan!😚

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0