allt om ingenting

Både jag och Sara överlevde faktiskt gårdagen, men vi kommer få kötta och skriva in i det sista typ.. Men samtidigt vilken C'uppsats är perfekt och utan några fel när man skickar in den första gången. OCH det är faktiskt sjukt svårt att se själv vad som är fel för det är faktiskt vi som skrivit allt från början.. men men!
 
Igår på crossfiten va det absolut inget pass för fröken Rosengren! På 10 i 4 set skulle vi springa 800 meter, 15 sittande pressar, 15 pullups och 15 armhävningar. Va så opepp redan på hela dagen och jag HATAR att springa.. jag är sjukt dåligt på det och min kondis är på botten typ. Men nog fasen ska jag gå på dom passen i alla fall. Kom inte långt innan jag fick så sjukt ont i mitt problemknä så gick tillbaka gråtandes typ.. (Pinit värre..) o gick in och gjorde resten sen fick jag ro 800 meter istället. Så det kanske är dax att kolla upp det där förbaskade knät.. o börja ut och springa själv istället för att sova länge hela tiden! Efter vårat pass satt jag och Lovilovan kvar och hängde i soffan tills det va stängningsdags! Så skönt att inte stressa därifrån o h bara typ hänga prata skratta och umgås!
I måndags tog jag vecka 2s formbilder.. man blir så deprimerad för man ser typ ingen skillnad så kanske ska straffa mig själv och inte ha nån ätardag den här veckan! Klarar mig säkert en vecka till.. men är så sjukt sugen på dumleklubbor och kinderägg! Helt sjukt inte ätit det sen jag var liten  😂. Men dieten går bra annars, har tillomed börjat räkna kalorier med appen Lifesum. Så väger all mat och skannar streckkoder! Är faktiskt rätt kul så det blir en liten extra knuff mot mina smala fina vältränade lår och min platta mage!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0