Är det så att det är vår???!!

Asså vilket väder det är nu?? Visst var väl inte super fint väder idag men asså 10 plusgrader(!!!!!) när jag cykla till crossfiten vid 18! Såå skönt. Bjöd på ett litet konstigt vår-tjut på uppvärmningen när vi sprang!! Fy vad pepp jag blev på livet då!😍
Var ett köttigt pass idag som lille Joel höll i men var rätt kul iaf 😃 svetten bara rann och det ska den väl göra på en träning så det är bra!

Alltså imorn klockan 16.00 ska C-uppsatsen vara inskickad!! Helt sjukt.. Har typ suttit med den i cirka 10 veckor och nu ska den in... opponering nästa vecka och försvaring! Tiden bara swishar iväg. 

Men det var det lilla från mig idag! Så tack och hej, det var allt från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0