härliga måndag......

Okej.. igår överträffa jag mig själv! Gick ut på en promenix och när jag kom till Holmen vid sjukhuset så tänkte jag bara neä Rosengren.. nu har du gått hela vägen hit (dock i ett riktigt bra tempo) MEN nu måste du springa oxå! Så bestämde mig för det. Ett varv runt hela holmen är 1,1km och jag tycker att jag dör typ på crossfiten när vi springer 400 meter så målet va i alla fall att springa halva varvet. Men vet ni va?? Asså jag bara sprang och sprang (ibland sprang jag väääldigt sakta men men) och kom runt två hela varv innan jag stanna!! 2.2km ju💪 hade säkert kunnat pina mig ett tredje men jag är glad för det lilla!! 
Sista Polen igår för den nivån. Så vi gick igenom A L L T vi gjort dom här 10 veckorna. Dog typ.. Det var inget som gick bra tror jag.. kanske för att det gick så bra förra veckan när jag va själv. Vad vet jag!?

Aa och nu är domedagarna här.. 10.15 idag ska jag och Sara försvara vår C-uppsats. Är typ livrädd och ap-nervös!!! Men men.. vi får se hur det går.
Men nu måste jag klä på mig så man i alla fall ser presentabel ut.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0