jomevisst 2 för 1

Jo men så blidde det ju!! Drog iväg och tatuera mig hos helt makalöst duktiga Rebecca! Allt gick asa fort men vissa ställen gjorde asa mega ont men jag verkar ha överlevt!! Skönt att jag hade med mina sidekicks och rådpanel ✌ så nu finnes det tre stycken tatueringar på min lilla kropp. 
Skippade crossfiten eftersom jag tror halsen blev värre av att träna igår men det går lite upp o ner. Ibland känner jag nada och ibland tror jag nästan jag gnäller lika mycket som en förkyld man! Men men that's life. Har även avbokat crossfiten fredag o lördag tyvärr både för hals o tatueringarna men gjorde väl inte as mycket för Lovilovan åker bort och Lina var oxå sjuk.. men hade ju kunnat köttet själv men icke sa nicke!!

Men men nu ska jag sova men ni kan få lite bilder att glutta på så ni får se lite bläckish 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0