Opepp dag

Vill typ bara sjunga "VILKEEN HÄRLIG DAAAG LALLALALAAA!" as högt men nej.. så opepp på allt idag.. Kanske för att jag snart ska iväg och träffa handledaren som vi har i C-uppsatsen. Jag och Sara kommer typ bli avrättade känns det som, trots att jag har försökt varit positiv sen vi fick mail om vår senaste inskick till henne i tisdag så går det inte idag. Kul att hon kommer med ett sånt bombnedslag nu och typ ger oss vibbar om att det kanske inte är en sån bra idé att gå upp i opponering nu första omgången!? Vem gör det en vecka innan arbetet ska vara inne. . Skit hög.. 
Nu har jag skrivit av mig lite hat och opepp så kan ju hoppas att det blir bättre när jag kommer ut i solen 👏👏
Tvivlar dock! Skriver sen om vi ens överlever..
Typ XOXO dead girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0