seg PLUS kneg

Ja idag har det varit en seg dag. Tiden har gått långsamt(lärt mig ikväll att man säger långsamt och inte sakta!) Men jag har Sara fick ändå mycket gjort tycker jag allt nu när vi sitter och trixar och fixar, klipper och klistrar, markerar och stryker osv osv ni fattar. Men känner ändå stress.. Nästa kurs börjat på tisdag, läkemedelsberäkningstenta 6/4 PLUS att man börjar känna att snart väntar det där vuxenlivet på riktigt med färdig utbildning och jobb o sånt där som jag inte alls känner mig riktigt redo för! Men men, en dag i taget ska jag börja tänka och att jag ska bara göra mitt bästa! Shit det där kom ur mina fingrar är nog inte alls en sån person egentligen men kan ju alltid pröva!

På förmiddagen ringde dom från jobbet och kolla om jag kunde jobba ikväll så sa Ja om jag kunde komma sent så fick börja 16 ist för 14 men cykla tid så fort jag var klar i alla fall! Tiden gick så sjukt sakta men kändes som att allt bara swisha iväg så vette tusan! Men men ändå lite skönt folk och jobba med, typ som Markus som typ gick på pappaledighet när jag hade praktik där i T4! Han var tillbaka och han är bara så kul och bra att jobba med! Dock upptäckte jag idag att han är kanske inte den bästa partnern att köra en patient med till röntgen oså då han är typ dubbelt så lång som mig och jag går fram och styr.. värst var på tillbaka vägen när vi gick utan patienten nere i kulverten. Jag sprang typ för att hålla hans gå-tempo😂 haha men eftersom jag missa crossfiten med all löpning idag så var väl det bra i sig! Men nu är jag glad att vara hemma, trots att jag hade både panik och blev så jäkla arg på cykelfanskapet och cykelhelveteslåset som inte ville gå upp.. stod där i en kvart typ och vred och vred. När jag väl bestämde mig för att skita i det och gå hem ja då jäklar i mig ska det gå upp...
Jaja.. så nu ska jag typ bara slänga lite vatten i facet ta bort sminket och lägga mig under täcket med fötterna i högläge typ och sova fööööör.... IMORN ÄR DET VÅFFELDAGEN ❤❤❤ och jag ska äta massa gott och det ska jag unna mig lite på lördag oxå men först.. Måste jag handla så ska typ tvinga mig till ica direkt imorn bitti!!

Men så kul är mitt liv så tack för mig och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0