solo polefitness

Den här dagen har verkligen varit seg.. har typ inte gjort någonting eller ja lite men inget värt att nämna. Men tiden har gått så långsamt! Är väl skönt oxå att tiden går långsamt på söndagar.

Har blivit sämre på och komma ihåg och blogga så måste skärpa mig för är rätt skönt och skriva när man väl är igång! Igår körde vi i alla fall crossfit kl13 som vanligt och efteråt var vi kvar och typ bara chillaxing,  skratta och prata med folk! Var typ ingen i open-delen så jag Lovilovan och Lina höll på och lattja lite där öva strikta pullups och gunget som man typ gör vi pullups och muscle ups och allt sånt. Jag övade även på att stå på huvudet, sjukt svårt att hitta den där balansen och spänningen så man står rakt.. men men vi var kvar i alla fall ganska länge! Så skönt och vara kvar på lördagar och torsdagar 😍
Idag var det polefitness som fick försöka göra att dagen skulle gå fortare så klockan vart 20! Idag var jag helt själv där.. Jag och vår tränare Sandra! Haha tänkte att gud vad pinit det kommer vara då jag själv inte tycker att ju är så värst bra och stark liksom! Men var faktiskt riktigt skönt och roligt och det gick ju bra! På en klättring som vi gör har jag förut bara kommit ett snäpp liksom, en klättring på hela klättringen och idag gjorde jag 2 nästan 3 stycken så idag var jag uppe i taket liksom!! Sjukt stolt, allt gick faktiskt ganska bra! Så känner mig riktigt nöjdbnu när jag ligger här i sängen. Precis en sån känsla man vill somna med så hoppas att jag vaknar med samma känsla! 
Mina blodkärl spricker direkt där och då! 
Så då får man de ut såhär på armarna💪
Kärlen på fötterna spricker D I R E K T..
Men nu är huden uppslitet lite typ, av allt klättrande 💪

VILL MAN VA FIN FÅR MAN LIDA PIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0