sun is shining and so am I!

Godmorgon världen säg vad som står på!!??

Asså jag säger det igen.. är sämst på att blogga. Jag liksom glömmer bort det. Men kan ju vara så att jag inte har så mycket intressant som jag har att dela med mig oxå!
Men men, igår hade jag ätardag på dieten 😍 drack typ oboy till frukost och åt rostade mackor och det var inte igår!! Oså dumleklubba på det innan träningen. Mumma 

Crossfiten igår var jag rätt taggad på och tänkte att det var ett kul pass tills jag kommer dit och får reda på att dom lagt till en till del PLUS att jag hade fattat fel vad conga line style var.. asså såhär var passet:
I lag om 3.
1000 meter rodd
50 thrusters 
30 ringrostig
100 meter rodd 
25 thrusters
15 chest to bar, hoppande för lilla mig
1000 meter rodd
12 thrusters 
7 cheast to bar.

Så jag trodde att man skulle dela upp allt detta på alla 3. Typ att jag rodde 300, sen rodde Lovisa 300 osv.. Men nej!! Man skulle göra allt själv bara att allt var i följa John typ.. så när jag var klar med rodden började lina ro osv..😴 Men trodde faktiskt oxå att det skulle vara sviiiin jobbigt men var endå ett skönt pass! Du hängde vi kvar som vi alltid gör på lördagar typ, för då är det alltid så lite folk. Övade lite pullups, blir bara arg för att jag aldrig klarar en.. nu är jag på typ en halv.. så drygt!! Men snart så, ska satsa på en innan året är slut då kanske det går haha!
Körde lite andra skills oxå så öva att stå på huvudet när man hade Lina som personlig gymnastik-instruktör oså hitta vi på massa skoj! Så sen var jag hemma kvart över 16, dirre in o duschen och fixa för strax efter 18 kom mina homies och vi körde testpanel och skulle känna skillnad på olika godisar som är lika liksom. Sen åkte vi och åt på PIIINCHHOOOS ❤❤❤ det var MUMS! dock äter man så fort så man blir så mätt.. sen satt vi kvar där väldigt länge, Sarisen åkte med bussen hemåt och jag och Lovisa skulle åka hem men hamna på Strömpis en sväng, dansa lite schlager, såg Anna Book ja ni vet det vanliga!! 
Så idag vet jag icke vad jag ska göra men är lite mer pepp nu för nu i vecka 3 på diet och allt så börjar jag se resultat så antar att det bara är och fortsätta nu så man vågar visa sig i bikini i sommar! Men solen skiner så ska nog öva mina löparsteg idag kanske och läsa igenom uppsatsen till försvaret imorn och ikväll är det sista polefitnessen...

Det var det. Kanske tar nån snitsig bild ikväll på polen som ni får se💪
Men ni får ni njuta av den här!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0